211 800 52 92 Τηλεφωνικές Παραγγελίες
0item(s)

Δεν υπάρχουν προϊόντα στο Καλάθι Αγορών σας!

Product was successfully added to your shopping cart.

Συχνές Ερωτήσεις

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ;
Η διαδικασία αγοράς στο E-SHOES.GR είναι πολύ εύκολη:
1. Χρησιμοποιήστε τις κατηγορίες ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ, ΑΝΔΡΙΚΑ, ΠΑΙΔΙΚΑ, κτλ που βρίσκονται στο κεντρικό menu της ιστοσελίδας μας, πλοηγηθείτε και βρείτε αυτό που ψάχνετε. Μπορείτε επίσης να αγοράσετε χρησιμοποιώντας την κατηγορία BRANDS, όπου θα βρείτε αλφαβητικά όλα τα επώνυμα brands που διαθέτουμε.
2. Όταν εντοπίσετε κάποιο προϊόν που θέλετε να αγοράσετε, επιλέξτε χρώμα και το μέγεθός σας και κάντε κλικ στο κουμπί με το εικονίδιο καλαθιού, το οποίο βρίσκεται δίπλα από κάθε προϊόν.
3. Ελέγξετε τα προϊόντα στο καλάθι αγορών κάνοντας κλικ στο link "ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ" το οποίο βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της ιστοσελίδας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το κουμπί "ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ" για να αφαιρέσετε προϊόντα από το καλάθι σας.
4. Κάντε κλικ στο κουμπί «ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΑΓΟΡΩΝ» για να ολοκληρώσετε την αγορά σας. Μπορείτε να πληρώσετε είτε με αντικαταβολή, δηλαδή εξοφλώντας μετρητά τον υπάλληλο της Γενικής Ταχυδρομικής με την παραλαβή της παραγγελίας σας, είτε μέσω πιστωτικής κάρτας (DELTAPAY ALPHA BANK), είτε μέσω PayPal.

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΩ ΜΕΛΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ;
ΌΧΙ απαραίτητα. Η διαδικασία είναι πολύ γρήγορη και απλή. Αφού εισάγετε κάποιο προϊόν στο καλάθι και επιλέξετε να συνεχίσετε στο ταμείο, το σύστημα θα σας καθοδηγήσει αυτόματα είτε να αγοράσετε σαν απλός επισκέπτης είτε να εγγραφείτε ως νέο μέλος. Τα στοιχεία που πρέπει να εισάγετεσε περίπτωση εγγραφής σας χρησιμοποιούνται μόνο για να διασφαλισθεί η δυνατότητα επικοινωνίας μαζί σας, για την αποστολή της παραγγελίας σας και την αποφυγή λαθών.

Η διαφορά της αγοράς σαν απλός επισκέπτης με την εγγραφή είναι ότι στην εγγραφή μορείτε να έχετε πρόσβαση στο λογαριασμό σας, για μελλοντικές αγορές, ιστορικό παραγγελιών κ.α. Επίσης με την εγγραφή σας μπορείτε να ενημερώνεστε πρώτοι για τρέχων προσφορές και εκπτώσεις.

Τα προσωπικά σας δεδομένα συλλέγονται από την εταιρεία μας αποκλειστικά και μόνο στο πλαίσιο της διενέργειας συναλλαγών με το E-SHOES.GR και της επικοινωνίας μας μαζί σας, για την ολοκλήρωση των παραγγελιών σας και τη διευκόλυνση των παραδόσεων. Όλα τα προσωπικά σας στοιχεία, τα οποία συλλέγονται μέσω της ειδικής ηλεκτρονικής φόρμας του E-SHOES.GR είναι τα απολύτως απαραίτητα για τη διενέργεια των ως άνω υπηρεσιών και η εγγραφή σας δηλώνει την πλήρη συγκατάθεσή σας. Έχετε τη δυνατότητα, οποιαδήποτε στιγμή, να έχετε πρόσβαση στα δεδομένα σας. Μπορείτε επίσης οποιαδήποτε στιγμή να ζητήσετε την άμεση διαγραφή των στοιχείων σας. Επίσης δικαιούστε να ασκήσετε οποτεδήποτε όλα τα δικαιώματά σας εκ των άρθρων 11-13 του ν. 2472/1997. Σε κάθε περίπτωση πάντως τα στοιχεία σας διατηρούνται από την εταιρεία μας μόνο για όσο χρόνο είστε εγγεγραμμένος χρήστης του E-SHOES.GR. Τα προσωπικά σας δεδομένα δεν ανακοινώνονται σε κανέναν τρίτο και διαχειρίζονται αποκλειστικά από την εταιρεία μας.

ΠΟΣΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ;
Οι αποστολές εντός Ελλάδος ΔΕΝ επιβαρύνονται με έξοδα αποστολής, ανεξαρτήτως αξίας της παραγγελίας σας. Η εταιρεία ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε είναι η Γενική Ταχυδρομική. Στην περίπτωση που η περιοχή που μένετε δεν εξυπηρετείτε από το δίκτυο της Γενικής Ταχυδρομικής, έχουμε την ευθύνη να σας αποστείλουμε την παραγγελία σας με εναλλακτικό τρόπο, πάλι με δωρεάν έξοδα μεταφορικών για εσάς.

ΞΕΧΑΣΑ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;
Δε χρειάζεται να ανησυχείτε. Γράφετε το mail σας στο πεδίο «Ξεχάσατε τον κωδικό σας?» που βρίσκεται στη σελίδα εισαγωγής και πατάτε το κουμπί «ΥΠΟΒΟΛΗ». Άμεσα θα λάβετε στο mail σας ένα νέο προσωρινό κωδικό, που θα σας επιτρέψει να μπείτε στο λογαριασμό σας. Μετά την είσοδο στο λογαριασμό σας μπορείτε να αλλάξετε τον προσωρινό αυτό κωδικό που σας εστάλη με ένα νέο διαφορετικό κωδικό, της δικής σας επιλογής.
Σε κάθε περίπτωση, αν ξεχάσατε τον κωδικό σας δε χρειάζεται και δεν πρέπει να ανοίξετε νέο λογαριασμό. Ανοίγοντας νέο λογαριασμό θα χάσετε όλες τις πληροφορίες για τις προηγούμενες παραγγελίες σας στο E-SHOES.GR και το σύστημά μας θα σας αντιμετωπίσει σαν καινούριο πελάτη.

ΠΩΣ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΠΕΛΕΞΑ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΜΟΥ;
Η πλειονότητα των σχεδίων μας έχουν κανονικές φόρμες. Άρα η επιλογή του μεγέθους δε θα είναι ιδιαίτερα δύσκολη. Παρ’ όλα αυτά, αν επιλέξετε ένα σχέδιο που δε σας κάνει ή απλά δε σας αρέσει, μπορείτε εύκολα και ανέξοδα να το επιστρέψετε και να το αντικαταστήσετε με κάποιο άλλο μέγεθος ή σχέδιο. Το προϊόν που θα επιστρέψετε πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να επιστραφεί στην αρχική του συσκευασία.
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 10 ημερολογιακών ημερών χωρίς κανένα απολύτως κόστος και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο μέγεθος ή άλλο προϊόν. Για επιστροφές εντός Ελλάδας δεν επιβαρύνεστε με έξοδα μεταφορικών, αρκεί να χρησιμοποιήσετε την μεταφορική εταιρεία που θα σας υποδείξουμε.
Η διαδικασία της επιστροφής είναι πολύ απλή. Είτε συμπληρώνετε τα στοιχεία σας στη φόρμα επικοινωνίας της ιστοσλείδας μας με τον αριθμό της παραγγελίας και τον λόγο της επιστροφής, είτε καλέιτε στο 211 800 5292.

Καλέστε την ταχυμεταφορική Γενική Ταχυδρομική για να παραλάβει το δέμα από το χώρο σας. Για τη δική σας ασφάλεια, συνιστάται να κρατάτε την απόδειξη αποστολής της ταχυμεταφορικής.

ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΟΥ ΠΑΡΑΔΩΣΕΤΕ;
Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται από την εταιρεία μας την επόμενη εργάσιμη ημέρα, από την ημέρα που κάνατε την παραγγελίας σας. Οι παραγγελίες εντός Αττικής αποστέλλονται με την εταιρεία ταχυμεταφορών Γενική Ταχυδρομικήκαι παραδίδονται σε 1-2 εργάσιμες ημέρες. Οι παραγγελίες στην υπόλοιπη Ελλάδα αποστέλλονται και παραδίδονται σε 2-3 εργάσιμες ημέρες
Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να δείτε το “Status” της παραγγελίας σας μπαίνοντας στο link «Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ». Αν η παραγγελία σας έχει παραδοθεί στις παραπάνω μεταφορικές, έχετε την δυνατότητα να ενημερωθείτε για το πού βρίσκεται το δέμα σας, μέσω του αριθμού φορτωτικής, ο οποίος θα σας σταλέι με mail μετά την αποστολή της παραγγελίας σας.

ΠΩΣ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ;
Όλα τα προϊόντα στο ηλεκτρονικό κατάστημα E-SHOES.GR είναι 100% αυθεντικά, γνήσια με εγγύηση ποιότητας.
Οι συσκευασίες τους είναι οι γνήσιες, αρχικές συσκευασίες των κατασκευαστριών εταιριών.

ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ;
Στο E-SHOES.GR μπορείτε να αγοράσετε τα προϊόντα μας έχοντας την επιλογή πληρωμής με τρεις (3) διαφορετικούς τρόπους:
1. Μέθοδος Αντικαταβολής.
Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελία.
Όταν έρθει στο χώρο σας ο υπάλληλος της ταχυμεταφορικής εταιρείας, Γενική Ταχυδρομική, για να σας παραδώσει το δέμα, πληρώνετε μετρητά την αξία της παραγγελίας σας.
2. Πληρωμή με πιστωτική κάρτα.
Δεχόμαστε πιστωτικές κάρτες Visa και Mastercard.
Οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας σε συνεργασία με το αυτόματο σύστημα Online πληρωμών της ALPHA BANK, "DELTAPAY" το οποίο εγγυάται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών σε περισσότερες από 500 επιχειρήσεις του κόσμου. Στη (secure) φόρμα παραγγελίας συμπληρώστε όλα τα απαραίτητα πεδία (αριθμό κάρτας, ημερομηνία λήξης της, CCV).
3. Πληρωμή μέσω PayPal.
Η πληρωμή με PayPal γίνεται υπό τους αυστηρούς όρους συναλλαγών που επιβάλλει η εταιρεία PayPal.


ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΪΟΝ;
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 10 ημερολογιακών ημερών χωρίς κανένα απολύτως κόστος και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο μέγεθος ή άλλο προϊόν.
Για επιστροφές εντός Ελλάδας δεν επιβαρύνεστε με έξοδα μεταφορικών, αρκεί να χρησιμοποιήσετε την μεταφορική εταιρεία που θα σας υποδείξουμε.
Επιστροφή χρημάτων, δεν γίνεται αλλά μόλις μας επιστραφεί το προϊόν σας πιστώνουμε το λογαριασμό σας με το ποσό που αγοράσατε και μπορέιτε να χρησιμοποιήσετε αυτή τη πίστωση στις επόμενες αγορές σας.

ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ; ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΜΟΥ;
Με την υποβολή της παραγγελίας σας αυτόματα το σύστημα θα σας στείλει ένα μήνυμα στον λογαριασμό του email σας, που θα σας γνωστοποιεί ότι παραλάβαμε την παραγγελία, τί ακριβώς έχετε παραγγείλει και όλους τους όρους της παραγγελίας. Από το σημείο αυτό και μετά, εσείς δε χρειάζεται να κάνετε τίποτα άλλο. Όταν η παραγγελία παραδοθεί στην ταχυμεταφορική εταιρεία Γενική Ταχυδρομική, θα λάβετε ένα νέο μήνυμα - email το οποίο θα αναγράφει τον αριθμό φορτωτικής/αποστολής. Με αυτό τον αριθμό μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία της παραγγελίας σας μέχρι αυτή να φτάσει στο χώρο σας.
Η παραγγελία σας θα έρθει στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει. Για τη διευκόλυνση της παραλαβής θα ήταν καλό να βάλετε στα στοιχεία επικοινωνίας τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου.

ΚΑΝΕΤΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ;
Είναι δυνατόν να ακυρώσετε την παραγγελία σας στην ακόλουθη περίπτωση:
Πριν την αποστολή του προϊόντος.
Η ακύρωση είναι δυνατή με αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@e-shoes.gr ή με τηλεφωνική επικοινωνία στο 211 800 5292 09:00-14:00, Δευτέρα έως Παρασκευή.

Βασική προϋπόθεση, ότι για να προχωρήσετε στην δωρεάν επιστροφή προϊόντος πρέπει το προϊόν να βρίσκεται στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκε χωρίς φθορές και να είναι πλήρες, εντός της αρχικής συσκευασίας του.
Όλα τα υποδήματα πρέπει να δοκιμάζονται σε τάπητα για την αποφυγή φθορών. Επίσης, το προϊόν που επιστρέφεται θα πρέπει να συνοδεύεται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά που λάβατε με την παραλαβή του.
Εφόσον επιλέξετε να ασκήσετε το δικαίωμα επιστροφής χρημάτων, μετά την παραλαβή του προϊόντος απο εμάς θα σας πιστώσουμε το ποσό της αγοράς στο λογαριασμό σας για τις επόμενες αγορές σας.


ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΜΟΥ;
Η αλλαγή των προσωπικών στοιχείων στο λογαριασμό σας είναι πολύ εύκολη. Αφού κάνετε “login” στο λογαριασμό σας στο E-SHOES.GR, δίνοντας το email σας και τον κωδικό σας, κάντε κλικ στο σύνδεσμο «Ο λογαριασμός μου», ο οποίος βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της σελίδας και εκεί μπορείτε να επεξεργαστείτε όλα τα προσωπικά σας στοιχεία.

ΠΩΣ ΞΕΡΩ ΟΤΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ;
Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας το σύστημα θα σας στείλει αυτόματα ένα email, το οποίο θα σας ενημερώνει ότι η παραγγελία σας καταχωρήθηκε. Αυτό το email επιβεβαιώνει ότι ολοκληρώσατε σωστά την παραγγελία σας και ότι έχει φθάσει σε εμάς.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ;
Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να παρακολουθείτε που ακριβώς βρίσκεται η παραγγελία σας μέσα από το σύνδεσμο «Οι Παραγγελίες μου», ο οποίος βρίσκεται στη σελίδα «Ο Λογαριασμός μου». Εκεί μπορείτε να δείτε σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία σας και να ενημερώνεστε συνεχώς για την πορεία της.
Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών του E-SHOES.GR στο 211 800 5292 ή να στείλετε email στο info@e-shoes.gr αναφέροντας το ονοματεπώνυμο σας και τον κωδικό παραγγελίας.

ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΟΙ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΟΥ;
Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε στο E-SHOES.GR διέπονται από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό Δίκαιο, που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν. 2251/1994), που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση.

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΜΕΣΩ INTERNET?
Η διαδικασία επιλογής ενός παπουτσιού μέσω Internet δε διαφέρει πολύ από το συνηθισμένο τρόπο αγοράς, από φυσικό κατάστημα. Βλέπετε τη συλλογή μας «ξεφυλλίζοντας» τις φωτογραφίες και κάνοντας χρήση του ZOOM. Eπιλέγετε το χρώμα και το μέγεθος και μετά από 2 «κλικ» έχουμε λάβει την παραγγελία σας. Η μόνη ουσιαστική διαφορά είναι ότι δεν μπορείτε να δοκιμάσετε το παπούτσι την ώρα που το παραγγέλνετε. Αυτό δεν πρέπει να σας απασχολεί, γιατί γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο έχουμε αναπτύξει μια πολύ εύκολη και ΔΩΡΕΑΝ διαδικασία επιστροφής και αντικατάστασης του παπουτσιού που επιλέξατε. Αυτό σημαίνει ότι όταν παραλάβετε το σχέδιο που έχετε παραγγείλει μπορείτε να το δοκιμάσετε και αν δε σας κάνει ή απλά δε σας αρέσει στο πόδι σας, το επιστρέφετε εντελώς δωρεάν και σας το αντικαθιστούμε με κάποιο άλλο σχέδιο.

ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΜΕΣΩ INTERNET;
Το μόνο που χρειάζεται είναι ένας υπολογιστής με πρόσβαση στο Internet και διάθεση για αγορές. Δεν απαιτείται η χρήση πιστωτικής κάρτας. Μπορείτε να επιλέξετε να πληρώσετε με αντικαταβολή, δηλαδή σε μετρητά στον υπάλληλο της ταχυμεταφορικής με την παραλαβή της παραγγελίας σας.

ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ;
Στα περισσότερα σχέδια υπάρχει στοκ σε όλα τα μεγέθη. Σε κάποια σχέδια όμως, λόγω της μεγάλης ζήτησης και των μειωμένων αποθεμάτων, δεν είναι διαθέσιμα όλα τα νούμερα. Όταν κάποιο μέγεθος δεν υπάρχει σε στοκ κατεβαίνει αυτόματα από το σύστημά μας και εμφανίζεται στη σελίδα του προϊόντος ως "Out of Stock".